8 de novembre del 2013

Un diseño gráfico súper natural / Un disseny gràfic súper natural

He tenido un flechazo, nuestro diseñador gráfico me va a matar, bueno, no sé, porque todavía no nos ha enseñado nada, alto secreto, pero cuando le diga que me he enamorado de este diseño gráfico, creo que me voy a enterar de si le tiro por tierra sus propuestas o si por el contrario se trata de una convergencia estética y se alegra de ver que coincidimos en gustos... ¡¡¡Oriol, sácame de dudas!!!! Porque este diseño gráfico corresponde a unos jardines de París, es que allí hasta los jardines tienen glamour y buen gusto... ¡¡¡Feliz fin de semana!!!

He tingut un enamorament, el nostre dissenyador gràfic em matarà, bé, no sé, perquè encara no ens ha ensenyat res, alt secret, però quan li digui que m'he enamorat d'aquest disseny gràfic, crec que m'assabentaré de si li tiro per terra les seves propostes o si per contra es tracta d'una convergència estètica i s'alegra de veure que coincidim en gustos... Oriol, treu-me de dubtes!!! Perquè aquest disseny gràfic correspon a uns jardins de París, és que allà fins i tot els jardins tenen glamour i bon gust... Bon cap de setmana!!!













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada