23 d’octubre del 2013

Coser y cantar

O así me gustaría a mí... Y es que esta tarde me voy con unas amigas a coser... Me encanta, me relaja y, sobretodo, satisface una parte de mi creatividad... Pero si hace unos cuantos días que no cojo la máquina de coser, me entra el pánico del "¿y si se me ha olvidado cómo funciona?" (¡¡¡noooooo!!!). En todo caso, nuestro rincón de costura necesita estar a la altura de nuestras preciosas creaciones, así que os recomiendo este maravilloso espacio creativo, de la mano, cómo no, de El Costurero Magazine (¡de quién si no!).

O així m'agradaria a mi ... I és que aquesta tarda me'n vaig amb unes amigues a cosir... M'encanta, em relaxa i, sobretot, satisfà una part de la meva creativitat... Però si fa uns quants dies que no agafo la màquina de cosir, m'entra el pànic del "i si se m'ha oblidat com funciona?" (noooooo!!!). En tot cas, el nostre racó de costura necessita estar a l'alçada de les nostres precioses creacions, així que us recomano aquest meravellós espai creatiu, de la mà, com no, de El Costurero Magazine (de qui si no!).











4 comentaris:

  1. Maravilloso rincón!! me he enamorado del costurero...Ideal las telas en la caja..bss

    ResponElimina
  2. Tranquil·la, cosir és com anar en bicicleta, un cop n'has après és per tota la vida! i la satisfacció de veure que te'n pots sortir no té preu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies al Petit Taller de Costura és molt més fàcil ;)!!

      Elimina